Isnin, 27 Mei 2013

Redemption n PWP Parkson Stamp..

salam monday blues..

kerja dah settle so blogwalking ler sekejap...
just wanna share something...
actually aku sebenarnya penggemar mengumpul stamp parkson..haaa
suke suki je sebenarnya..sebab ape?..sebb aku ade motif..

MOTIF?..
 sebb nak beli beli Vissions Casserols dengan harga murah..haaa..
aku ni sejak dah jd mak2 ni..ape lg..set2 pnggan mangkuk tu..
dah jd hobby la mengumpulnya haaaaa...korg pun sama kan...haaaa..

sebb selalu beli brg at parkson so..klu purchase brg 30.00 anything kat parkson tu..
makanya kite akan dapat satu stamp.n with 10 stamp kita boleh beli vissions tu dengan promotion la..
promotion ni biasanya bermula awal tahun hingga la 31/8....
so for this year lum tamat lg..





                        contoh stamp..

tahun ni sehingga bulan 5 ni aku dpt kumpul 11 stamp dah..haaa..
dah boleh beli dah..aku nak beli benda ni..yg kat bawah ni..heee
ko tahu bpe harganya..only RM 59.00 hengget for 1.5L casserolls..
huuu...aku gilakannya...huuu..layanzzzz....zasssss!!!!!!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan