Selasa, 2 Oktober 2012

Sakit GIGI laaa...


Waaa..dah 2  minggu aku menderita sakit gigi tau... g keje pun wat hati kering je...wat x tau je la sakit gigi..
last2 klu x tahan sangat aku telan ponstan...x bagus sebenarnya ponstan ni..tp klu dah x tahan sangat...
kau sanggup tahan...?..ohhh tidak...rase cam nak pecah kepala tau klu sakit gigi....

benda yg paling aku x suka adalah sakit gigi.....hari2 gosok gigi pun..gigi boleh rosak kan...aku x tahu la sampai ble bleh tahan gigi aku ni..baru umur 27 kut....ayaaaa...klu dah tua nnt ..senasib ngan mak aku kene pakai gigi palsu jugak..ohhhhh tidakkkkkkkk......

sebnrnya gigi aku ni berlubang ckit je..lame2 sgt aku peram..last2 jd luas lubang tu..so dah nak sampai ke gusi..sebb tu sakit...malam kelmarin aku p la Klinik Pergigian Lisa Alis Bangi..kecut jugak perut aku seblm masuk bilik surgeri dia....klu bab2 gigi ni..bab tampal la aku plg takut...seriau bunyi mesin..huuuuuu.....tuhan saje yg tahu....

ko tahu bpe aku kene bayar...gigi geraham 2 btg..tampalan...RM 180.00...wawiiiiii.....$ terbang....huuu..
xpe la asalkan gigi aku ni selesa nak makan nak nguyah...n X SAKIT.....

tp kesan lepas tampal tu..sehari jugak la aku menderita sakit....so far hari ni dah ok la....huuu..senang hati...

note : jagala gigi anda..jgn jd macam saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan