Rabu, 21 November 2012

OMG..OMG...

unbelieveable....why..1st try ok..

hmmm..actually..aku ade postkan pic crepe kat wall fb husband...so kwn2 dia tgk la..and then...then..

DIAORG ORDER CREPE NGAN SAYA...SERIOUSLY NAK....OMG....!!
(akak saya baru 1st time buat..just tuk makan dgn family je kut...nape la akak nak order ngan saya..sebb saya x teror la wat bende ni...xde la sesedap sgt...boleh la...huuuu//phewww pengsan...plak...nak plak....

4 PAKET!!..pengsan aku...huuu..NAK JUGAK....ok..ok...la nt saya...cari barang k....phewwww!!

so abebest(suami saya)..sila delivery tuk kawan awak tu yer...(group ambank pudu) huuuuu...

So malam ni bercrepe lg la saya.(Sebb dia nak esok,x sabar nak makan..x pernah makan lg kut haaaa)..sila tulun k...

Please..Please..anak2 sila jagn buat hal haaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan