Selasa, 1 Januari 2013

Happy New Year...to all who knows me..



..Salam Tahun baru kawan..kawan...(sila abaikan tagging pd baju saya yer),,haaaa

Actually ..tahun 2013 ni..banyak perubahan yang akan berlaku pda kehidupan saya...n banyak  juga impian
yang nak dilaksanakan...diantaranya...:;

1...KERJA..- Bertukar segalanya...wlupun tempat yg sama..but senarai tugas dah jd lain..
                      tahun yg baru kita buat kerja baru yer dok..rotation kerja best jugak...

2..RUMAH ..- InsyaAllah akhir tahun ni boleh la duduk rumah baru..berpindah la saya ke DENGKIL
                        selepas ini..jauh ckit dari biasa..xpe la umah sendiri..alhamdulillah rezeki dari Allah..

3..HAJAT...- Nak beli Handphone baru..start simpan duit dari sekarang..NOTE II my dreams..
                     (BB saya dah start buat hal..but i still love u BB..)

4..PUSAKA..- Alhamdulillah di tahun baru ni..dapat pusaka tanah dari arwah ayah..(teringat kat arwah    
                         ayah)..syukur pada Allah, kerana permudahkan segala urusan..walupun ayah dah xde..

5...HARAPAN..- Semoga ibu saya sentiasa sihat..n makin bertambah sihat...semoga ibu saya panjang umur
                            (tempat mengadu saya selain suami...MISS my mom!!..)..moga hubungan family terus erat

itulah diantaranya...moga wishlist korang tuk tahun 2013 juga akan makbul..sesama kita doakan yer..amin

HAPPY NEW YEAR....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan