Ahad, 13 Januari 2013

Homemade Cheese Cake Ecah

Aku merupakan salah seorang penggemar cake..ape2 saje jenis cakes la..mesti aku makan
sebb tu badan mudah naik heee...alhamdulillah mudah jugak turun...

sblm ni pernah beli cheese cream..sudah tertangguh nak buat sebb ikut mood...
org kata nak buat kek ni ..kena ade mood jugak ..klu x x jd la kek...heee

semalam sebb rajin tu ade lebih ckit so buat la BLUEBERRY CHEESE CAKE....
success...cume xde lah cantik sgt..sbb buat tuk makan diri sendiri je...

satu tupperware jugak la dapat...en hubby x makan kek2 ni ..hanya ummi n anas je giler makan..
amsyar pun bukan pemakanan budaknye..heee

rezeki kawan2 kat opis..dapt la merasa cheese cake aku ni...rase la ckit2 srg2...
bukan niat nak berniaga tp just suke2..share2 ngan kawan2 kan..heee

ble dah makan...eh..eh..eh..ade plak yg nak mengordernya..sebb dia suke makan..anak2 dia pun suke...so nak makan banyak..kire tempah la ngan ecah...why?OMG...hmmmm kene cari barg la plak....dah org nak ..kene la buat cantik2 pas ni..heee..org kata rezeki jgn ditolak..

alhamdulillah seme dpt merasa..kat unit aku ni...puas hati bg org makan..leh dpt feedback berjaya ke tidok aku buat cheese cake ni..heeee....

Layan la pic yg x seberapa ni...laaaa..laaaa..

Agak comot ckit ..sbb x pandai potong  haaaa


Bluberry Cheese Cake
comot kan bluberry..sbb using without piping. bag.haaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan