Khamis, 28 Julai 2011

Anugerah Terindah..Rezeki Anak-anak...

Great Opismate.....
CC ku Cc Nyonya...thanks Cc
Rakan seperjuangan..
Penerima APC 2010 Sek.Pent Am
Anugerah Terindah.....

Alhamdulillah...rezeki menyambut puasa...n rezeki anak2...
ummi dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang...2010..

Semoga dengan Anugerah ini akan membakar lg semangat aku untuk
terus berkhidmat dan berbakti kepada kerajaan dengan lebih cemerlang lg..

Jutaan terima kasih kepada Pegawai dan CC yang menilai hasil kerja aku..
tanpa penilaian mereka aku xkan dapat Anugerah ini...semoga Tuhan saja yang
dapat membalas jasa baik n budi mereka.....

Walau apepun..lepas raya nanti aku akan belanja kawan2 sepejabat sempena aku mendapat APC
ini ,sebb minggu depan dah pose kan...heee....terpaksalah tunda lepas raye yer kengkawan..haaaa..

Kepada kengkawan yang belum dapat lg Anugerah ni ...teruskan usaha insyaAllah rezeki kamu semua akan tibe x lame lg......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan