Ahad, 17 Julai 2011

Mengidam...

Amsyar suke makan masak lemak kuning..ketam plak tu..sedap la wei..
dah siap masak..heee..suke kuah kering ckit..lemak terasa..huu
ngah mendidih beb..panas!!

Holaaaa....

Minggu lepas p dinner kat Bagan lalang...ade la menu KETAM..(feberet aku)..biasalakan..
makan ramai2..makan plak dinner stail hidang kan..sepinggan ketam tuk satu meja mmg x cukup..makan seketul srg jer la kan,,

aku x tahu dia masak stail ape..tp SEDAP..kk...restoran tu name Restoran Senandung Malam Seafood...mmg ramai gler org..seafood dia plak best n fresh sgt....

dah x puas makan kan..aku mengidam la plak nak makan ketam masak lemak cili api..masak sendiri k..bukan masak kat kedai..haaaa..

pe lg..jumaat lepas p la beli ketam...4 ekor..sekilo Rm 21.00..tp aku beli sekilo lbh..23.00 hengget..dpt 4 ekor besar2...cukup la kan potong 2...dpt 8 kerat kan..heee

sabtu aku projek la..masak ketam gulai lemak cili api..satu kuali besar aku masak..hee..pe lg ratah la beb...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan