Khamis, 7 Julai 2011

New Routine 2011


Holaaaaaaa.........

Masa 1st time peknen dulu kakak ipar suggest makan Salindah....ubat homeopati tuk Ibu-ibu mengandung....disebabkan xde pengalaman lg..so aku cube la memandangkan kakak ipar dah buat eksperimen dah kan...tuk anak2 dia..memang sangat berbeza..anak sulung dan anak kedua dia...yang sulung better than 2nd...heee mals nak cakap lebih2 kan..mungkin you all boleh faham la kan...sebenarnya dia bukan sengaja xnak makan tuk baby kedua..aku sendiri pun x tahu kenapa?...

so aku amik pengajaran dari tu la...anak ku yng sulung skang ni pun ..alhamdulillah la..berkat dari Allah..dan ikhtiar aku makan ubat salindah...nampak cam dia cepat belajar sesuatu....so you all boleh la cube juga...

dulu satu set aku beli..tuk semasa peknen n selepas bersalin...start from B1 to L7...step2 ubat yang perlu dimakan month by month..klu alahan pun ...insyaAllah ianya mengurangkan alahan..n insyaAllah klu disiplin makan ubat2 ni...alahan akan cepat hilang...

skang rutin harianku adalah...makan SALINDAH!!!...every mornink n night ...feel fresh n rileks la ckit...klu nak dapatkan maklumat lebih lanjut...boleh la search eraedar pyer website yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan