Khamis, 13 September 2012

MaSAK-Masak

..haaaa..korg ingat aku ke yg masak...huuu
anak teruna den yg masak ha...masak olok-olok..
pesen anak aku yg sulung ni lain ckit..dari dia start
boleh jalan..klu g MALL kan..lalu je kat bhgn senduk..dapur ni..mesti dia amik satu senduk wat blik..nak xnak kene la bayar jugak..klu x berguling kat c2...hoooo.....paham2 je la...

pergi umah bb sitter bawak senduk...x tahu la bakpe..kat umah xyah citer la..24 jam main ngan kehulu-hilir ngan senduknyer...

alkisahnya..ble aku nak masak..dia selalu teman..duk dapur menyibukkan diri..seme nak buat la...sampai la ke besar ni..suke duk dapur tlg n sepahkan brg kat dapur..huuu..tp xpe la..yg pentg dia happy kan...so start dari c2 la dia suka main senduk tu...tp skang dah 3 tahun lebih..kurg ckit la..tp main jugak kdg2...now dia lebih suka layan lappy...kartun...

klu x masak kt dapur ngan ummi..tgk la pic tu..dia angkut seme blender2 aku...penyukat air..wat main masak2..haaaa..kelakar kan..masak blok2 dia..huuu...imaginasi budak ni...out of the box kan....cannot xpect..ade saje yg baru....

aku rase dia nak jd CHEF kut..whatever la amsyar yg pntg bekerjaya..n berjaya...whatever u did.as long its gud..umi liked..im always besides u son...

love ummi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan