Rabu, 12 September 2012

PLease Go Away..


Alhamdulillah saya dah sihat dah...

walupun saya meragam 3 hari demam..tp after campak keladi ni kuar alhamdulillah saya segar bugar n x demam dah..."sian ummi n papa saya x tdo lena jaga saya 3 malam..." manja kan saya..hikhikkk...
so suprised klu anas leh cakap cam tu kan..so sweet.....

hmmm..lepas lumur badan dia ngan bedak sejuk 2 hari..mandikan ngan air beras..alhamdulillah bintik2 merah dia berkurangan....tp anas ni kan..wlupun naik campak satu badan pun..tetap aktif...bab makan,,xyah citer la..pantang nampak makanan...makan je keje nyer..klu aku x hentikan..mmg pecah perut aku rase...suka makan..but ummi liked...kenyang anak ummi sokmo...x macam abang..susah benor nak makan...nak cubit2 jer suh makan...ayoyooooo!!! kontra betul ngan adik....

ape2 pun...thanks GOD..anak ummi dah sihat balik dah...hari ni ummi dah g keje..anas pun dah xde dah bintik2 merah campak tu....tp aku nak kena cari jugak air kelapa ngan air semambu ni..yer la..mane tahu kan..si campak dtg balik...kan...susah plak..

so malam esok merenderk kat taman warisan la jap..sambil2 makan leh amik daun semambu tu kan....huuu

alhamdulillah...

2 ulasan:

  1. org pun kene campak mase pantang ari tu..disebabkan adwa menyusu badan, die pun kene jugak..org kene tahan 8 ari, adwa plak 5 ari..kene masuk antibiotik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la kan...susah nak jangka..budak2 skang kecik2 dah kene campak dah...lame gak ek adwa kene tahan...saya dua2 anak dah kene campak dah..semenya masa umur 7-8 bulan..

      Padam