Selasa, 17 April 2012

Abang amsyar budak baik...

Anak-anak sekarang mmg pandai kan dia mengikut ape yg kite buat..lagi2 la klu solat...hari2 kite buat..lima waktu sehari..n lima waktu jugak la dia tgk kite
solat...

alhamdulillah anak sulung ku..dia faham klu akau cakap aku nak solat..ble azan jer..dia akan cakap "ummi azan..azan"..so ble dia tgk aku solat...terus dia p amik sejadah dia yg kecik tu..n kopiah papanyer...terus ikut pergerakan aku tike solat...
tp xde lah betul pun...lintang pukang jer solat dia...tp xpe la..at least dia tahu dah serba ckit pasal solat ni...alhamdulillah amsyar anak yg sgt baik...

wlupun dia amat la manja ..kdg2 kerenah manja nyer buat hatiku ni sejuk...melihat anakku sedang membesar..pejam celik dah 3 tahun umurnya..

x sabar plak nak tgk dia ke sekolah ngan uniform nyer..harap2 nt dia boleh membanggakan ummi n papa...ummi akan selalu doakan abang n adik agar jd anak yg soleh..





_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

3 ulasan:

  1. wah. da pandai la amsyar solat

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasa la budak2 aimi..kdg2 dia solat..kdg x..hee ikut mood dia..suka hati jer...

      Padam