Isnin, 2 April 2012

Muhammad Anas Al-Baihaqi

HERO NO.2..ANAS..

alhamdulillah setelah 39 minggu pregnant..akhirnya 14 jan 2012 aku telah selamat melahirkan putera kedua kami...wlpun due sebnrnya 18 jan 2012..aku bersalin awal dari tarikh yg dijangka...xsangka jugak nak beranak awal..org kata anak kedua ni cepat bersalin ..yer la sebb dah ade jalan kan...senang la beranak...SENANG!!!..X JUGAKKK..

bersalin tuk kali yg kedua ni...mmg aku cepat merasakan kontraksinyer...sgt cepat jalan terbukak...sakit dalm 2 jam jer...bygkan aku sampai kat az-zaharah..jalan dah terbukak 5cm...mak oi terkejut den..patutla skit sgt..mengerang aku dlm kereta

p spital jam 5 pagi..after solat..kasi ubat poo...everything settle..ready to deliver...hmmm..sakit amat wooo..cam nak patah2 pinggang..x tahu la nape...yg ni dia buat sakit pinggang yg amat...cam kene tetak pun ade...beranak kat abang long dulu ..duk memulas tang perut jer...cam nak berak batu x kuar2(lama sakit 4 jam)...aiyooo..walupun sakit sekejap...tp bersalin kedua ni lg sakit......MANE KORG NAK?HEEE....CAM X CAYE KU SEKARANG IBU BERANAK DUA..HAAAAA..tp bersalin yg ni..aku hanya berjahit 2 sahaja...yahoooo..dah ade pengalaman kan...dulu berjahit banyak...korang bayangkan klu rabak camne dia jahit...bayangkan la sendiri..sedey wooo!..yer la 3.7kg...kan..yg kedua ni just 3kg jer..hee..

alhamdulillah 8.39 pagi lahir la anas...heee..sgt la kuat dia menangis...x berhenti wooo...lepas bersalin aku terlena dgn amannyer...hee..tup tap dah duk dlm wad..heee..mase mane la dia tolak aku...letih sgt kut...x sedar kene tolak..

sepetang ramai betul kawan2 dtg..saudara mara...mak mertua,sgt la suke...tq you all seme dtg melawat i...seterusnye..ke rumah ...really appreciate...anas byk dpt gift mn moneyy..money...heee

here some pic of anas..



href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh832B6sMRQIcwujmzlpkmLKQ5785PM5QfkMPZC2jE7RIxKYf1jbF2dMuMo7pxuwHb233jk8I2S6zOOc6TmFg3qHJdxpj458WuM-YnIuYH8Sj_2vUwmfM15cFI76brtGSdnMieh5Zmc2K8/s1600/IMG00289-20120222-0801.jpg">



Tiada ulasan:

Catat Ulasan