Selasa, 24 April 2012

Everything For Anas...

HOLA...entry sepatutnyer dah lame aku masukkan..x sompet la... hmmm 20.4.12..lepas..aku terima barang yg aku order..by online jer..(x kuasa nak cari kedai..boleh dok haaaaa...) sebelum ni aku merungut klu pakai pump elekrtik yang ade tu..kene cari plug baru leh on kan..so klu travel blk kg ke..bercuti ke...mmg susah la nak pump klu tempat tu xde plug...klu pakai yg manual ni senng aku nak pump time travel..dlm keta pun leh aku memerah..even waktu susukan anas direct pun aku leh pump sebelah ..heeee..xde lah membazir susu aku meleleh kuar kan... sbb tu la..aku suh hubby belanja belikan aku pump baru ni...x mahal pun ..promosi RM 185.00 inc postage..ok la tu kan...(lg pun 20.4.12 kebetulan plak besday aku..so aku kire pump ni hadiah besday aku from hubby la + secret resepi 1kg haaaa...heee) Skang pump elektrik aku tinggalkan jer kat opis ..senang bg aku jugak..xyah ke hulur ke hilir nak usung beg galas susu tu..hari2 nak bawak kelik umah...mane brg2 anak2 lg..dah la aku amik n hantar anak2 sorg2..(maklumla hubby keje KL..)so nak x nak terpaksa aku yg amik.. 20.4.12 jugak aku dpt gift dari kak ayu MK I..dia ade turun kat opis aku..wat ape ntah..dia tahu aku BF Full tuk anas kan..so dia ajak aku naik ke opis dia..katenyer nak bg botol susu(sbb dia dah x simpan stok dah...ade terbeli lebih..so rezeki anas la)alhamdulillah..... thanks kak ayu ..skang botol stok susu dah mencecah 50 botol..alhamdulillah!...
AKSESORINYER...BERBALOI -RM 185.00..INC POSTAGE
GIFT FROM KAK AYU MK I...THANKS YE
BREASTPUMP....GIFT FROM PAPA CAYANG!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan